Montmeló es mulla un any més per l'Esclerosi Múltiple
Dimecres, 14 de juliol de 2021
Un any més, Montmeló es va sumar a la campanya solidària Mulla’t per l'esclerosi múltiple. L'objectiu d'aquesta jornada a les piscines municipals era recaptar fons per a la investigació d'aquesta malaltia i alhora donar-li visibilitat.
Diumenge 11 de juliol Montmeló es va mullar per l'Esclerosi Múltiple. A les 12h, 133 persones van fer el tradicional salt per l'esclerosi múltiple a la piscina gran. La recaptació d'aquest dia juntament amb la venda de productes de marxandatge de l'entitat organitzadora de l'acte, va aconseguir sumar 800 € que es faran arribar a la Fundació Esclerosi Múltiple.