Montmeló diu PROU a la violència masclista

Dimecres, 16 de juny de 2021

Davant el terrible succés de les nenes a Tenerife i que no ha estat l'únic en les últimes hores amb el mateix denominador comú: la violència masclista, la ciutadania de Montmeló s'ha concentrat davant l'Ajuntament per dir PROU a la violència masclista.

 

Tant divendres 11 com dilluns 14, nombroses persones s'han manifestat a la plaça de la Vila per mostrar el seu rebuig i dir "prou" a les violències masclistes. L'Ajuntament de Montmeló i la ciutadania ha convocat les concentracions de rebuig contra els feminicidis i la violència vicària, aquella que exerceix el maltractador sobre els fills de les víctimes per causar més dolor.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:18