MINUT DE SILENCI PER LES VÍCTIMES DE LA TRAGÈDIA A SANT LLORENÇ DES CARDASSAR

Dijous, 11 d’octubre de 2018

L'Ajuntament de Montmeló, amb les entitats municipalistes (FMC i ACM), volem expressar el nostre condol per les víctimes de la tragèdia a Sant Llorenç des Cardassar i la solidaritat amb tots els afectats.

 

Avui dijous 11 d'octubre, un nombrós grup de ciutadans i ciutadanes de Montmeló, s'han concentrat a l'entrada de l'Ajuntament per guardar un minut de silenci en memòria de les víctimes de Sant Llorenç des Cardassar. L'acte parteix de la proposta de la Federació d'Entitats Locals de les Illes Balears i ha estat secundat per molts ajuntamentts i associacions municipalistes.

 

A Montmeló, l'alcalde Pere Rodríguez ha llegit el manifest elaborat conjuntament per la FCM i l'ACM i tot seguit ha tingut lloc el minut de silenci per part de la ciutadania assistent.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 08:51