Millores en la il·luminació dels equipaments municipals

Divendres, 23 de juliol de 2021

Durant aquest darrer trimestre s'ha substituït la il·luminació existent a l'edifici de l'Ajuntament i a la pista esportiva del Pau Casals per il·luminació de tecnologia led, seguint amb les accions incloses dins del full de ruta del Programa d'Actuació Municipal (PAM) 2020-2023, per tal de millorar l'eficiència energètica en els edificis públics.

 

Aquesta millora es va iniciar a principis d'any amb la substitució de la il·luminació de les estances del Pavelló inclosa la pista esportiva. Amb el canvi s'ha aconseguit una millora estètica, uniformitat i una notable reducció d'enlluernaments.

 

Però el canvi a leds que està portant a terme de manera continuada l'Ajuntament en els diferents equipaments i edificis comporta també un estalvi de consum i costos energètics, major vida útil i menys costos de manteniment, menys lluminàries per una mateixa demanada lumínica, menys emissions de C02 i l'anul·lació quasi total de la calor associat propi dels aparells lumínics.

 

 

Energia neta i assequible - ODS - Diputació de Barcelona  Ciutats i comunitats sostenibles - ODS - Diputació de Barcelona

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:19