Més de 638.000 persones usuàries sense electricitat per una incidència que afecta a nivell global

Dissabte, 24 de juliol de 2021

Cap a quarts de cinc d'avui dissabte, moltes cases de Montmeló han quedat sense llum.

 

El Centre d'Emergències de Catalunya ha emès un comunicat de la incidència de subministrament elèctric global que afecta, segons ha informat Endesa, més de 638.000 persones usuàries. 

 

Segons alguns mitjans de comunicació, el problema s'ha originat al sud de França i per "protocols internacionals" Endesa ha hagut de desconnectar la xarxa per uns minuts.

 

Al cap d'una hora, el subministrament ha anat tornant progressivament a totes les persones abonades.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:19