'LUDUS WAR' I QUE LA FORÇA US ACOMPANYI
L'entitat de jocs de rol Ludus Historiae de Montmeló, organitza aquest dissabte 12 de maig una jornada de jocs dedicada a "Star War". Aquesta serà la segona edició i amplia fis a la tarda l'oferta de jocs gràcies a l'èxit de participació de la primera edició celebrada l'any anterior.
La Sala Polivalent es convertirà en l'escenari de diferents jocs de simulació i de rol al voltant de la coneguda sèrie cinematogràfica "Start War". Ludus Historiae muntarà entre les persones participants un torneig de Xwing i un altre d'Imperial Assault. A més es podrà participar en altres jocs com Rebelion i La Máquina del Tiempo.
Tant els experts del món dels jocs de simulació, com els neòfits, tenen una bona oportunitat de veure i conèixer de primera mà aquests jocs i sobretot, de viure l'ambient que es respira en aquestes jornades.
Per a totes les persones participants, "que la força us acompanyi".