L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania de l'Ajuntament (OAC) posa en marxa un nou sistema de gestió de cita prèvia

Divendres, 13 de novembre de 2020

L'OAC de l'Ajuntament atén amb cita prèvia des del passat dilluns 2 de novembre. Aquesta és una de les diverses mesures preventives que està duent a terme l'Ajuntament de Montmeló per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19.

 

A partir del divendres 13 de novembre, l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania implementa un nou sistema per demanar hora amb cita prèvia. Aquesta eina permetrà a la ciutadania de Montmeló demanar hora a través d'un formulari web, donant al conjunt de persones que ho sol·licitin la possibilitat de poder modificar o cancel·lar la cita en cas de no poder assistir mitjançant el correu electrònic de confirmació que rebran un cop reservat.

 

A partir d'avui, es podrà demanar hora per telèfon, trucant al 93 572 00 00 o bé a través del formulari web.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:18