L'ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA ADAPTA EL "RESISTIRÉ"
Dilluns, 4 de maig de 2020
Després de l'exhibició del Cor de Gòspel, ara és el torn del professorat de l'Escola Municipal de Música de Montmeló. Els diferents professors i professores d'instruments i de veu s'han unit des de casa per fer una adaptació molt particular de l'èxit del confinament "Resistire".
Amb aquesta versió de 2 veus i 9 instruments, l'Escola Municipal de Música s'uneix als equipaments i serveis municipals extraescolars que durant aquest llarg temps de confinament estan demostrant que l'educació, les arts i la cultura en general són imprescindibles per a la nostra societat.