LES ESCOLES DE PRIMÀRIA VISITEN EL CIRCUIT DURANT MOTOGP

Dissabte, 10 de juny de 2017

L'alumnat de 6è de les escoles Sant Jordi i Pau Casals de Montmeló van visitar el Pis Box de l'Ajuntament al Circuit ahir divendres 9 de juny, primer dia del Gran Premi de MotoGP.

Com cada any, el divendres de curses, les escoles han visitat també enguany el circuit de velocitat per veure i viure a prop el món de la velocitat. Totes dues escoles es van desplaçar fins a les instal·lacions en autocar. Una vegada en el circuit van accedir a la zona de pàdoc on van visitar el Pis Box de l'Ajuntament i a la zona de tribuna, on van veure els primers entrenaments de MotoGP i també van fins i tot saludar als pilots més coneguts com per exemple Marc Márquez.

Tothom va tornar molt content de matí de curses al circuit., una experiència a l'abast de pocs estudiants de primària.

Darrera actualització: 23.11.2022 | 15:52