LES ESCOLES DE MONTMELÓ VISITEN EL CIRCUIT DURANT ELS TESTSDAYS
Dimecres, 27 de febrer de 2019
L'alumnat de 5è de l'escola Sant Jordi i 6è de l'escola Pau Casals ha visitat el Circuit durant els TestsDays de Fòrmula 1 que s'han realitzat dels dies 18 al 22 de febrer i del 26 de febrer a l'1 de març.
Durant la visita, l'alumnat ha pogut conèixer el pis-box de l'Ajuntament, accedir a tribuna i veure de ben a prop els pilots i les proves que passen els cotxes de Fòrmula 1.
- Més informació clicant aquí