L'EDIFICI DE LA CASA DE LA VILA DE MONTMELÓ RECUPERA L'ENTRADA ORIGINAL
Coincidint amb la Diada de Sant Jordi, entra en servei la nova oficina d'atenció ciutadana de l'Ajuntament. El mateix dia 23 d'abril, a la tarda, es durà a terme la jornada de portes obertes de l'OAC per tal que la ciutadania conegui en primera persona les noves instal·lacions municipals.
La nova oficina se situa a les antigues dependències de la Policia Local amb accés directe des de la plaça de la Vila, recuperant així l'entrada principal al Consistori. La fins ara entrada a l'Ajuntament, quedarà restringida a l'ús per part del personal de la casa i com a accés als actes de la Sala de la Concòrdia.
Es tracta d'unes oficines més àmplies i lluminoses, amb tres taules d'atenció ciutadana, un espai de recerca de feina, un per a dur a terme les gestions de forma telemàtica i dos despatxos per a l'atenció tècnica. El nou espai està completament adaptat i compta amb mesures d'estalvi energètic.
Amb aquestes obres es pretén que l'usuari que ha de realitzar tràmits amb l'Administració desplaçant-se al Consistori, ho pugui fer amb les màximes comoditats i eficiència.