L'AJUNTAMENT REPARTIRÀ MASCARETES A TOTS ELS INFANTS DE MONTMELÓ QUE HAURAN DE SER RECOLLIDES PEL PARE/MARE O PERSONA AUTORITZADA
Un cop coneguda la notícia que els infants de 3 a 14 anys poden sortir al carrer i donat que les mascaretes que es reparteixen gratuïtament a les farmàcies són d'una única mida, el grup de cosidores voluntàries estan confeccionant mascaretes de mida més reduïda per a tots els infants del municipi.
A partir de dilluns i fins dijous 30 d'abril, l'Ajuntament repartirà mascaretes als representants dels infants de 3 a 14 anys del municipi.
S’han d'adreçar a l'Ajuntament a partir de les 9h del matí de dilluns per recollir-les. Per estalviar aglomeracions, el lliurament es farà per horaris i tenint en compte el cognom de l'infant, per tant, es farà de la següent manera:
- Dilluns de 9 a 11 h - De la A a la F
- Dilluns d'11 a 13 h – De la G a la N
- Dilluns de 16 a 18 h – De la O a la Z
De dimarts a dijous es farà només pel matí amb la següent distribució:
- De 9 a 11 h – De la A a la L
- D'11 a 13 h – De la M a la Z
Les mascaretes no són d'ús sanitari i han de ser rentades abans de la seva utilització i després de cada ús amb aigua i sabó a 60º.
S’estan confeccionant suficients mascaretes per a tots els infants del municipi, per això, us demanem que a l'hora d'anar a recollir-les cal que tingueu en compte totes les mesures de seguretat i d'higiene. Recordeu mantenir una distància de seguretat de 2 metres i eviteu les aglomeracions.