L'AJUNTAMENT DE MONTMELÓ SUSPÈN EL COBRAMENT DE LA FACTURA DE SUBMINISTRAMENT D'AIGUA DEL PRIMER TRIMESTRE DE 2020

Divendres, 20 de març de 2020

El cobrament de la factura de subministrament d'aigua de l'Ajuntament de Montmeló del primer trimestre de 2020, queda ajornada, tot esperant l'evolució de l'Estat d'Alarma provocat pel Coronavirus.

L'equip de govern de l'Ajuntament està estudiant i valorant adoptar diverses mesures econòmiques, amb l'objectiu d'ajudat tothom que ho necessiti, tan particulars, autònoms i empreses locals, malgrat que les competències municipals són limitades.

La primera mesura pressa, ja que la competència d'aquesta taxa és plenament municipal, ha estat suspendre el cobrament de la facturació del primer trimestre del subministrament d'aigua. La resta de mesures pel que respecta a reducció de taxes, bonificacions i subvencions, s'aniran prenent a mesura que es vagin concretant.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:17