L'AJUNTAMENT DE MONTMELÓ SE SUMA A L'ATURADA DE QUINZE MINUTS AVUI DIVENDRES A LES 12.30 H
Dijous, 29 de novembre de 2018
L'Ajuntament de Montmeló se suma a l'aturada en defensa dels professionals de Serveis Socials i en contra de la violència ocupacional que pateixen, convocada per CCOO i UGT, per condemnar l'agressió patida durant l'exercici de la seva activitat laboral, per una treballadora d'una empresa del Tercer Sector Social, contractada pel Consorci de Benestar Social del Gironès - Salt.
Manifestem la nostra solidaritat vers ella, la seva família i amics, així com a la resta de professionals de serveis socials que dia a dia estan duent a terme el seu treball amb la màxima implicació i professionalitat.