La regidora Maria del Mar Hernández, nova consellera del Consell Comarcal
Dimecres, 25 de novembre de 2020
La regidora de Montmeló, Maria del Mar Hernández Sánchez, s'ha incorporat com a nova consellera del Consell Comarcal pel grup Coalició Candidatura de Progrés.
La nova consellera va prendre possessió en el darrer Ple del Consell Comarcal, i ha entrat després de la renúncia de Carles Fernández.
Hernández, forma part de l'equip de govern de l'ajuntament de Montmeló des de les darreres Eleccions Municipals celebrades al 2019 i té delegades les regidories de Capacitats Diverses, Gent Gran, Mobilitat i transport, Nova ciutadania i Serveis Socials.
Nascuda a Montmeló, té 54 anys, i és llicenciada en Antropologia i màster europeu de Formació de formadors.