LA RECÀRREGA RÀPIDA DE VEHICLES ELÈCTRICS A MONTMELÓ ÉS GRATUÏTA EL PRIMER ANY PER A TOTHOM
Des de la posada en marxa, el passat mes de novembre, del punt de recàrrega ràpida de vehicles elèctrics del Sector Nord i el del Circuit de Catalunya han estat 38 persones i s'han realitzat un total de 82 recàrregues.
Recordeu que per utilitzar aquests punts només cal descarregar-se una aplicació al telèfon mòbil (EVCharge) o escanejar el codi QR que hi ha als equips per poder instal·lar-la.
La recàrrega de vehicles elèctrics serà gratuïta el primer any per a tots els usuaris. A partir del segon any serà gratuïta pels ciutadans que paguin l'impost de vehicles elèctrics al municipi de Montmeló i que disposin d'una targeta RFID. A la resta de persones usuàries se les cobrarà una tarifa mitjançant l'APP mòbil EV Charge.
Els punts compten amb un telèfon de suport accessible les 24hores els 7dies a la setmana per assegurar el correcte funcionament i ofereixen un servei d'assessorament personalitzat a les persones usuàries durant el procés de càrrega.
Si vols conèixer on hi ha punts de recàrrega elèctrica, pots consultar la web https://www.electromaps.com/
On descarregar l'APP EV Charge
.- App Store
https://apps.apple.com/es/app/evcharge/id1414150549
.- Google play
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.etecnic.evcharge