LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA CEDEIX TRES BICICLETES ELÈCTRIQUES A L'AJUNTAMENT DE MONTMELÓ

Dissabte, 25 de gener de 2020

Dimecres 22, la Diputació de Barcelona va lliurar 150 bicicletes elèctriques a 82 municipis, destinades als serveis tècnics municipals i a la Policia Local.

 

A Montmeló, que ja comptava amb una bicicleta elèctrica des del 2018, li han correspost 3 bicicletes que van ser recollides per la regidora de mobilitat, Mar Hernández.

 

Aquest programa de la Diputació de Barcelona està comportant un estalvi anual de més de 70 tones anuals de CO2 a l'atmosfera, ja que des del 2009 s'han cedit un total de 712 bicicletes a 223 municipis o entitats municipals.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:17