LA DIADA DE SANTA CECÍLIA ES TRASLLADA A LA POLIVALENT
Dijous, 21 de novembre de 2019
A causa de la previsió de pluges anunciades per aquest dissabte 23, la direcció de l'Escola Municipal de Música ha decidit traslladar els actes de Santa Cecília, Patrona de la Música, a la Sala Polivalent.
Les activitats previstes es realitzaran igualment però en aquest cas dins la Sala Polivalent. Tallers, una jam musical entre l'alumnat i el professorat i un pica-pica final, són les activitats programades que es portaran a terme duran el dematí del dissabte 23 denovembre.