Imanol Martín, nou regidor de Montmeló

Dimecres, 24 de febrer de 2021

En el darrer ple de Montmeló, celebrat el passat dimarts 23 de febrer de 2021, el socialista Imanol Martín ha pres possessió com a regidor. Ho fa ocupant el lloc de Marta Ibañez, que va deixar el càrrec el gener per motius personals.

 

Imanol Martín ja va ser regidor en l'anterior mandat quan va entrar a l'any 2018 i forma part del PSC e Montmeló des de l'any 2011. A partir d'ara, es farà càrrec de les regidories de Medi Ambient, Cooperació i Solidaritat i Salut Pública, entre d'altres.

 

 

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:18