HOTEL COCHAMBRE TORNA A ENLLUERNAR A MONTMELÓ
Diumenge, 26 de novembre de 2017
Com ja és habitual, Hotel Cochambre va tornar a oferir un grandíssim recital a la Polivalent de Montmeló.
La formació de Benito Inglada va abocar qualitat i entrega durant les dues hores de concert que van oferir el passat cap de setmana a la Sala Polivalent. El públic incondicional, unes 250 persones, van gaudir a la sala de tot un extens repertori d'èxits que van ballar i cantar al costat des m-usics.
El millor de la fórmula musical que ofereix Benito Inglada i el seu grup és que com a públic saps que vas a gaudir des del principi fins al final. La qualitat musical del components es dóna per descomptat. Com sempre, ha estat un luxe tornar a veure'ls. Fins molt aviat.