Gresca i diversió en un Carnaval amb èxit de participació
Finalitza el cicle de Carnaval a Montmeló amb xifres rècord de participació. La Rua de Carnaval de Montmeló d'aquest cap de setmana ha comptat amb més de 650 persones repartides en 30 comparses,15 grups i un gran nombre de persones disfressades.
El Rei Carnestoltes es va presentar el passat dijous 27 de febrer a Montmeló per portar una setmana de disbauxa al municipi.
Després d’haver enviat consignes esbojarrades per a tota la setmana, el dissabte 1 de març es va celebrar la Rua de Carnestoltes que va omplir els carrers de Montmeló d’astronautes, caputxetes vermelles, estiuejants, esquiadors i tota mena de personatges fantàstics!
Una trentena de comparses i una quinzena de grups es van inscriure a la rua i van participar de les exhibicions musicals a la plaça de la Quintana, on tothom va poder gaudir d’un bon espectacle participatiu.
En acabar, el Pavelló d’Esports va acollir més de dues-centes cinquanta persones en un sopar de germanor que va precedir el ball de Carnaval amb la MashUp Party que va portar música per a tots els gustos i colors i va fer moure el cos a tots i totes les assistents.
Diumenge 2 de març va arribar el moment de jutjar el Rei Carnestoltes, per recuperar la normalitat al municipi i acomiadar les seves idees esbojarrades fins a l’any vinent.
El Carnestoltes i els seus ministres van acudir al judici davant d’un públic infantil entregat que posteriorment va poder gaudir de balls i danses tradicionals en família i comunitat de la mà del grup Folkids.
Per acabar aquests intensos dies de festa, aquest passat dimecres 5 de març la plaça de la Vila va acollir l’enterrament de la sardina, amb la col·laboració de Divertiment i l’Escola de Música Municipal, que va donar lloc a una sardinada popular per tancar el Carnestoltes i esperar que torni l’any vinent!.