FINALITZADES LES TASQUES DE CONNECTIVITAT PER GARANTIR L'INICI DEL TERCER TRIMESTRE
Dimarts, 21 d’abril de 2020
La companyia de telecomunicacions Netllar ha finalitzat, amb data 20 d'abril, les tasques necessàries per tal de dotar de connectivitat l'alumnat de Montmeló que no en disposava i així poder iniciar, de manera no presencial, el tercer trimestre del curs escolar.
S’han fet un total de 25 actuacions de connexió gratuïta de fibra a 50 Mb de velocitat. Pel que fa als equips informàtics, l'Ajuntament i les escoles estan a l'espera de la planificació de la distribució per part del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.