FINALITZA L'EXPOSICIÓ "CONTROLES?" AMB UNA SESSIÓ PER A PARES I MARES

Dimecres, 3 d’abril de 2019

Durant les darreres setmanes, a l'antiga recepció de l'Ajuntament ha estat exposada l'exposició "Controles?" de la Diputació de Barcelona. Des d'una perspectiva preventiva, recull diverses addiccions que poden patir els joves, des de les drogues, fins a les pantalles o les begudes energètiques. Tot l'alumnat de l'INS ha passat durant aquests dies per l'exposició.

Ara és el torn dels pares i mares d'adolescents, el dijous 4 d'abril a les 17 hores es farà una sessió oberta per a tots els pares i mares, on es tractarà el consum i s'oferiran pautes d'acompanyament als fills. És una bona oportunitat de tenir informació i poder preguntar a professionals com tractar aquest tema amb els seus fills i filles.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:12