ENJARDINAMENT DE L'APARCAMENT DEL PAVELLÓ
Dilluns, 21 de maig de 2018
Entre els mesos de maig i juny, el Servei de Manteniments i Obres de l'Ajuntament durà a terme l'enjardinament de la zona del nou aparcament situat a la part posterior del pavelló municipal.
Aquesta actuació es realitzarà en dues fases. La primera, a finals del mes de maig, serà la zona tocant el pavelló on s'ha de realitzar un moviment de terres i enderroc de les escales existents. Es realitzarà una plantació de photinia delimitant el pavelló amb un acabat de pedra.
A finals del mes de juny es durà terme la segona fase, tocant a la Llosa d'Adif, en què es realitzarà un talús delimitat amb gabions de pedra i praderia mediterrània amb algunes illes d'arbustiva o aromàtica.