EN ESTUDI L'APERTURA A LA CIRCULACIÓ DEL CARRER MAJOR I LA PLAÇA DE LA VILA

Divendres, 28 de desembre de 2018

El constant increment del parc mòbil al nostre poble, junt amb la demanda que la ciutadania fa de més zones d'aparcament, ha portat als responsables  municipals , polítics i tècnics, a repensar diversos espais públics. Un d'aquest espais és el que formen el Carrer Major i la Plaça de la Vila i una de les propostes més avançades contempla tornar a obrir al trànsit dit espai, tot dotant-lo de noves places d'aparcament, concretament de 16 places de zona blava, 39 places de zona taronja i prop de 20 places per aparcar motos. També es proposa col·locar juntes totes les terrasses existents actualment. també queda per definir si la zona d'aigua de la Plaça de la Vila es podria reconvertir en zona per neteja de vehicles En els plànols adjunts es poden observar dites propostes i la distribució dels espais

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:12