Els Reis d'Orient faran una Passejada de Bona Nit pels carrers de Montmeló
Els infants de Montmeló podran saludar als Reis d'Orient, tot i que aquest any, ho hauran de fer des de casa.
Ses Majestats els Reis d'Orient, aquest any ens visitaran i voltaran per tot el poble. Per tal de fer una visita, adaptada a les mesures de seguretat i el distanciament físic corresponent, passejaran a partir de les 18 hores pels carrers de la nostra vila per tal de donar la bona nit als nostres infants.
L'avís de la seva arribada serà la foscor: els llums del poble s'apagaran i amb aquest senyal haureu de sortir al vostre balcó, finestra o al portal per il·luminar-los el camí. Podreu fer llum amb els mòbils o construir un fanalet. Les llumetes saludant els serviran per tirar aquell petó que enguany no poden fer personalment.
És molt important que es respecti el seu pas i que no se segueixi a la comitiva reial, ja que la seva visita serà fugaç però molt intensa. Seguir les recomanacions és bàsic per poder executar l'activitat.
La celebració d'aquesta activitat està supeditada a les indicacions i restriccions emeses des del departament de Salut i d'Interior de la Generalitat de Catalunya.