ELS GRUPS D'EDUCACIÓ INFANTIL DE L'ESCOLA PAU CASALS AMB L'ACTIVITAT FÍSICA SALUDABLE

Dimecres, 10 de maig de 2017

Divendres passat, els alumnes dels cursos d'infantil de l'escola Pau Casals, juntament amb els seus familiars, van gaudir d'una tarda d'aeròbic en família.

 

L'objectiu era donar a conèixer la importància de mantenir el nostre aparell cardiovascular content i en forma i transmetre el missatge que l'activitat física és una pràctica divertida que contribueix molt positivament a la conservació de la nostre salut.

 

L'activitat va comptar amb la col·laboració d'Antònia Blanchart, instructora de fitness amb 30 anys d'experiència, i va finalitzar amb la ingesta d'una peça de fruita com a exemple d'hàbit saludable.

 

Aquesta acció s'emmarca dintre del Programa SÍ! de Salut Integral, promogut per la Fundació Science, Health and Education, un programa d'intervenció escolar dirigit als infants, entre 3 i 16 anys, amb l'objectiu de demostrar que l'adquisició d'hàbits saludables des de la infància redueix el risc de desenvolupar malalties cardiovasculars i millora la qualitat de vida durant l'edat adulta.

 

Darrera actualització: 23.11.2022 | 15:52