ELS ALUMNES DE 3r B DE L'INS MONTMELÓ AL MUSEU
Divendres, 14 de desembre de 2018
Del 17 al 21 de desembre el Museu de Montmeló acollirà una exposició dedicada als orígens del cinema organitzada pels alumnes de 3r B de l'INS Montmeló.
L'exposició, que presentarà els principals invents i inventors del setè art, s'inaugurarà el dilluns 17 de desembre a les 6 de la tarda i estarà oberta dilluns i dimarts de 9:00 h a 13:30 h i de 15:00 h a 17:00 h; dimecres i dijous de 9:00 h 13:30 h i divendres de 9 a 12:30 h.
Es tracta d'una exposició de carácter solidari i l'entrada tindrà un cost d'1 €, que l'alumnat recollirà per ajudar a la campanya "Cap infant sense regal". Us hi esperem!