Eleccions al Parlament de Catalunya 12M - Total normalitat en la constitució dels col·legis i les meses electorals a Montmeló

Diumenge, 12 de maig de 2024

Els col·legis electorals de Montmeló s'han constituït amb total normalitat. Des de les 9 del matí, la ciutadania de Montmeló pot exercir el seu dret a vot en els cinc col·legis, dividits en 12 meses electorals.

Tots els col·legis electorals de Montmeló han constituït les dotze meses sense cap problema a destacar, amb la presència dels representants municipals, els interventors i interventores dels diferents partits i la ciutadania assignada per sorteig. Recordem que el cens de persones major d'edat que poden exercir el seu vot en aquestes eleccions a Montmeló, és de 6.884 persones.

Distribució de vots per col·legis:

  • Secció 1 - Institut (3 meses) 1.992 persones
  • Secció 2 - Estació Jove (2 meses) 1.176 persones
  • Secció 3 - Ajuntament (3 meses) 1.799 persones 
  • Secció 4 - Museu Municipal (2 meses) 872 persones
  • Secció 5 - Sala Polivalent (2 meses) 1.045 persones
  • TOTAL - 5 col·legis (12 meses): 6.884 persones*

*Dades oficials del Mapa de locals de vots de la Generalitat de Catalunya

A les 13 h continuarem informant sobre la participació.

Darrera actualització: 12.05.2024 | 16:49