El Síndic de Greuges a Montmeló

Dijous, 21 d’abril de 2022

Els proper dimecres 27 d'abril l'equip del Síndic farà una atenció presencial o telemàtica (trucada o videotrucada) dirigida a la ciutadania i a les entitats de Montmeló que vulguin fer consultes o exposar queixes en relació amb vulneracions dels seus drets per part d'administracions públiques i empreses que presten serveis generals (aigua, llum, gas...).

Aquesta presència de l'equip del  Síndic de Greuges de Catalunya a Montmeló respon a l'objectiu d'apropar aquesta institució a les persones per facilitar la presentació de queixes i fer consultes  i s'emmarca amb les visites que amb regularitat el Síndic fa als municipis i barris de Catalunya.

Les visites presencials s'atendran a la Casa d'Entitats del Centre Cultural La Torreta, al carrer de Folch i Torres s/n, a l'entrada de La Torreta.

Les persones que hi estiguin interessades, caldrà que concertin prèviament l'entrevista amb cita prèvia Montmeló, trucant al telèfon 900 124 124 o enviant un correu electrònic a l'adreça citaprevia@sindic.cat

Darrera actualització: 25.04.2022 | 10:11