EL SÍNDIC ATÉN 4 VISITES EN EL SEU DESPLAÇAMENT A MONTMELÓ

Dimecres, 20 de març de 2019

El Síndic de Greuges ha rebut un total de 4 visites en el seu desplaçament a Montmeló del 19 de març de 2019.

 

Les persones ateses per l'equip del Síndic a l'espai d'entitats de la Torreta han presentat 5 queixes. Les problemàtiques plantejades han estat, entre altres, temes relacionats amb consum (electricitat), serveis socials, tributari, etc.

 

Dues de les cinc queixes presentades anaven adreçades a l'Ajuntament de Montmeló. Totes les visites ateses eren de persones veïnes de la població.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:12