EL SÍNDIC ATÉN 4 VISITES EN EL SEU DESPLAÇAMENT A MONTMELÓ
Dimecres, 20 de març de 2019
El Síndic de Greuges ha rebut un total de 4 visites en el seu desplaçament a Montmeló del 19 de març de 2019.
Les persones ateses per l'equip del Síndic a l'espai d'entitats de la Torreta han presentat 5 queixes. Les problemàtiques plantejades han estat, entre altres, temes relacionats amb consum (electricitat), serveis socials, tributari, etc.
Dues de les cinc queixes presentades anaven adreçades a l'Ajuntament de Montmeló. Totes les visites ateses eren de persones veïnes de la població.