EL REPLÀ COMENÇA UNA GIRA AMB L'OBRA INFANTIL "AI RATETA, RATETA" A LA POLIVALENT DE MONTMELÓ
La companyia teatral de Montmeló "El Replà" comença una gira, de la mà del grup Xarxa, per diferents ciutats de Catalunya, que inicien a la Sala Polivalent de Montmeló, aquest dissabte vinent a les 19.30 hores.
El Replà Produccions és una empresa, creada el 2008, dedicada a la creació i producció de teatre per a tots els públics. El Replà va néixer amb la voluntat de dur a terme un teatre de text de qualitat, treballant sempre amb textos originals i apostant perquè les seves produccions tinguin el mateix format de les del teatre d'adult. "Un dia de Festa Major" va ser la darrera obra que aquesta companyia va representar a Montmeló el passat mes de juny.
"Ai rateta, rateta" és una original adaptació musical del conegut conte. En aquesta versió, la rateta, cansada i avorrida de què tothom, des de fa anys, expliqués el seu conte de la mateixa manera, decideix declarar-se en vaga indefinida fins que no s'atenguessin les seves peticions de canvi.
L'obra tindrà lloc la tarda del dissabte 30 de setembre, a la Polivalent, a les 19.30 hores. El preu és de 6 € pel públic adult i de 3 € pels infants.