El programa Jo vull saber de Ràdio Montmeló del mes de juny, s'emetrà dimecres 25 a les 6 de la tarda

Divendres, 20 de juny de 2025

Podeu seguir enviant les vostres preguntes que es traslladaran a l'alcalde durant la transmissió, dimecres 25 a les 18 hores, del programa pels canals d'instagram de l'Ajuntament i de Ràdio Montmeló. Teniu fins a les 14 hores del mateix dimecres.

El programa Jo vull saber del mes de juny es publicarà a la web dijous 26 de juny. En aquest programa, l’alcalde contestarà tota una bateria de preguntes de la ciutadania.

Els protagonistes d’aquest programa sereu vosaltres, la ciutadania i l’alcalde de Montmeló, podeu fer arribar les vostres preguntes, dubtes i inquietuds sobre les qüestions del municipi que ens afecten a tothom, a l’alcalde.

Per fer-ho, podeu enviar un correu a la ràdio, radiomo@montmelo.cat o bé una nota de veu o un whatsapp al telèfon 637150702, amb les vostres dades i la pregunta o tema que vulgueu saber.

El programa Jo vull saber es publicarà al web en format podcast, dijous 26 de juny i el dimecres abans, a les 18 hores, s’emetrà la gravació per instagram, on també podreu fer arribar les preguntes “en directe”.

 

 

Darrera actualització: 20.06.2025 | 09:24