EL NOU EQUIP DE GOVERN DE LA LEGISLATURA 2019-2023
El Ple extraordinari del 20 de juny va posar en coneixement les estructures bàsiques i de funcionament del nou consistori municipal per a la legislatura que acaba de començar i que s'allargarà fins a l'any 2023.
Durant el passat ple es va donar a conèixer la constitució dels grups municipals i dels seus respectius portaveus, així com la creació i composició de les comissions informatives i de la Junta de Govern Local i els membres que la integren.
També es va aprovar la dedicació, indemnitzacions i retribucions dels regidors i regidores i la dotació econòmica corresponent a cadascun dels grups municipals del nou consistori.
Per últim es va donar compte del nomenament dels tinents d'alcalde i de la nova estructura per àrees i delegacions amb cadascun dels regidors i regidores responsables.
La designació de les persones representants en els Consells rectors dels organismes autònoms municipals, dels diferents consells municipals i dels òrgans de les entitats supramunicipals es donaran a conèixer durant el proper Ple Ordinari el dia 30 de juliol.
El nou organigrama de l'equip de Govern per les àrees i regidories, així com la composició de la Junta de Local i de les dues comissions informatives, queda de la següent manera:
ORGANIGRAMA DEL NOU GOVERN MUNICIPAL
Pere Rodríguez Rodríguez
Alcalde
- Gerència
- Obres i projectes
- Participació Ciutadana, bon govern i transparència
- Planejament i gestió urbanística
- Planificació Estratègica
- Presidència
- Seguretat ciutadana
- Serveis bàsics i activitats
- Via Pública
Lluís Esteban García
Primer tinent d’alcalde
- Comunicació
- Educació
- Habitatge
- Hisenda
- Recursos humans
- Tecnologies i Comunicacions
Ariadna Ojeda Lafuente
Segona tinent d’alcalde
- Civisme i convivència
- Cultura i Patrimoni Cultural
- Feminisme i igualtat
- Festes i tradicions
Alfonso Jiménez Martín
Tercer tinent d’alcalde
- Esports
- Informàtica i Administració Electrònica
- Protecció civil
- Serveis d'Atenció Ciutadana
M Mar Hernández Sánchez
Quarta tinent d’alcalde
- Capacitats diverses
- Gent gran
- Mobilitat i transport
- Nova ciutadania
- Promoció Econòmica i ocupació i consum
- Serveis socials
- Turisme
Marta Ibañez Abril
Regidora delegada
- Biodiversitat
- Cooperació i Solidaritat
- Infància i Joventut
- Qualitat ambiental i gestió energètica
- Salut Pública
- Sostenibilitat i espais naturals
Junta de Govern Local
- Pere Rodríguez Rodríguez
- Lluís Esteban García
- Ariadna Ojeda Lafuente
- M Mar Hernandez Sánchez
- Alfonso Jiménez Martín
Comissió Informativa General
President:
- Pere Rodríguez, Alcalde
Vocals
- Lluís Esteban, representant PSC
- Jordi Manils, representant Canviem Montmeló
- Josep Benach, representant Fem Montmeló
- Albert Monserrat, representant ERC
Comissió Informativa General de Comptes
President
- Alcalde
Vocals
- Lluís Esteban, representant PSC
- Marcel Comas, representant Canviem Montmeló
- Josep Benach, representant Fem Montmeló
- Albert Monserrat, representant ERC