EL NOU BUTLLETÍ MUNICIPAL CRÒNICA SORTIRÀ CADA MES
Encetem una nova etapa del Crònica, el mitjà que l'Ajuntament de Montmeló va implementar fa anys per a informar a la ciutadania.
Aquest nou format i la periodicitat mensual pretén acostar l'actualitat municipal i l'acció de govern en temps real i no amb la dilació que representava la publicació trimestral o semestral actual. En el mateix sentit vol mantenir i ampliar l'espai d'opinió política dels grups amb representació al consistori amb una cadència bimensual. La publicació s'obre també a la societat civil i ha de fer un esforç per a difondre les activitats, projectes i programes que organitzin.
El Crònica s'alimentarà de les notícies que genera i publica a la pàgina Web el departament de comunicació de l'Ajuntament, de la informació que elabori l'equip de redacció sobre temes monogràfics d'interès col·lectiu i d'entitats del municipi.
El canvi de format incorpora espais publicitaris perquè el nostre comerç i les empreses puguin difondre la seva oferta de serveis. Aquest canvi de format i periodicitat estalviarà, a més, recursos públics.