El Jo vull saber d'aquest desembre s'avança una setmana

Dilluns, 18 de desembre de 2023

El programa Jo vull saber del mes de desembre s'emetrà per instagram dimecres 20 a les 18 h i es publicarà dijous 21. En aquest programa l'alcalde contestarà tota una bateria de preguntes de la ciutadania. Podeu seguir enviant les vostres preguntes que es traslladaran al programa.

Els protagonistes d'aquest programa sereu vosaltres, la ciutadania i l'alcalde de Montmeló. Fins el dia abans de l'emissió del programa, dimecres 20 de desembre podeu fer arribar les vostres preguntes, dubtes i inquietuds sobre les qüestions del municipi que ens afecten a tothom, a l'alcalde.

Per fer-ho, podeu enviar un correu a la ràdio, radiomo@montmelo.cat o bé una nota de veu o un whatsapp al telèfon 637150702, amb les vostres dades i la pregunta o tema que vulgueu saber.

El programa Jo vull saber es publica normalment al web en format podcast, el darrer dijous de mes i el dimecres anterior a les 18 hores s'emet la gravació per instagram on també podreu fer arribar les preguntes “en directe”. Aquest mes, coincidint amb les festes de Nadal, s'avança una setmana.

JO VULL SABER. Mes de desembre

  • 20 de desembre - 18 hores - gravació del programa emesa pel canal d'instagram de l'Ajuntament @ajmontmelo i de la Ràdio @radiomontmelo
  • 21 de desembre - 17 hores - publicació del podcast a la web www.radiomontmelo.cat

 

Darrera actualització: 21.12.2023 | 18:43