El Govern declara dol a Catalunya avui 11 de desembre per l'incendi a la nau de Badalona
Divendres, 11 de desembre de 2020
El Govern de la Generalitat ha declarat dol a tot Catalunya per al divendres 11 de desembre amb motiu del greu incendi de dimecres en una nau industrial abandonada i ocupada a Badalona, que ha deixat fins ara tres víctimes mortals i una vintena de ferits, dos dels quals crítics.
Durant tot el dia se suspendran les celebracions oficials i les banderes onejaran a mig pal en els edificis i dependències de la Generalitat i en les corporacions públiques a Catalunya.