El darrer Jo vull saber de la temporada s'emetrà en directe dimecres 24 de juliol
El programa Jo vull saber del mes de juliol es publicarà a la web dijous 25 de juliol i s'emetrà en directe pels canals d'instagram el dia abans a les 19 hores.
Ja podeu enviar les vostres preguntes per aquest programa a l'alcalde. Teniu fins a les 4 de la tarda del dimecres 24, per enviar les vostres preguntes que es traslladaran al programa.
Els protagonistes d'aquest programa sereu vosaltres, la ciutadania i l'alcalde de Montmeló. Podeu fer arribar les vostres preguntes, dubtes i inquietuds a l'alcalde, sobre les qüestions del municipi que ens afecten a tothom.
Per fer-ho, podeu enviar un correu a la ràdio, radiomo@montmelo.cat o bé una nota de veu o un whatsapp al telèfon 637150702, amb les vostres dades i la pregunta o tema que vulgueu saber.
El programa Jo vull saber es publicarà al web en format podcast, dijous 25 de juliol i el dimecres anterior, a les 19 hores, s'emetrà la gravació per instagram, on també podreu fer arribar les preguntes “en directe”.
JO VULL SABER. Mes de juliol
- 24 de juliol - 18 hores - gravació del programa emès pel canal d'instagram de l'Ajuntament @ajmontmelo i de la Ràdio @radiomontmelo
- 25 de juliol - 17 hores - publicació del podcast a la web www.radiomontmelo.cat