El Consell de Poble de Montmeló impulsarà de nou els Pressupostos Participatius
El Consell de Poble de Montmeló és un òrgan que té com a objectiu fer participar la ciutadania entorn de diferents qüestions del municipi. El passat 25 de febrer es va celebrar l'últim plenari que va tractar temes com els pressupostos participatius del 2021 i la sanitat a Montmeló. L'objectiu és implicat la ciutadania de Montmeló i professionals de diferents sectors en els temes que el Consell de Poble tracta periòdicament.
La preocupació de l'Ajuntament de Montmeló i la ciutadania sobre el servei del centre d'atenció primària del municipi ha derivat en la creació d'una comissió de treball dins el Consell de Poble. La seva feina serà dissenyar actuacions i reivindicar l'activitat d'aquest centre sanitari. L'objectiu és manifestar la necessitat de tornar a l'activitat que desenvolupava el centre sanitari abans de la pandèmia. El centre d'atenció primària va perdre el servei d'urgències nocturn l'any 2012 i el març de l'any passat a causa de la pandèmia va deixar de prestar el servei d'urgències de cap de setmana.
L'altre gran tema que ha tractat aquest últim plenari del Consell de Poble ha estat la creació d'una comissió de treball pels pressupostos participatius d'aquest any. El procés participatiu on enguany compta amb una partida de 100.000 €. Segons paraules de l'alcalde, Pere Rodríguez, l'objectiu final d'aquesta comissió ha de ser "aconseguir la implicació del màxim de montmelonins i montmelonines possibles, en la decisió de la inversió de diners públics destinats als pressupostos participatius".
Per impulsar com més aviat millor, la comissió de treball dels pressupostos participatius, el Consell de Poble celebrarà pròximament un nou ple de caràcter extraordinari.
Sessió completa del Plenari del Consell de Poble del 25 de febrer de 2021