Diumenge 26 de setembre, la Polivalent acull una nova edició dels Monòlegs Solidaris de l'APAG
Dilluns, 20 de setembre de 2021
Diumenge 26 de setembre a les 18 hores, la Sala Polivalent de Montmeló acollirà una nova edició dels Monòlegs Solidaris organitzats per l'Associació Protectora d'Animals de Granollers (APAG)
Els monologuistes Gabriel Zubizarreta i Miguel Espejo - de Comedia en Acción- et faran passar una bona estona de diumenge on a part de riure, podràs ajudar amb la teva entrada a la Protectora de Granollers.
La recaptació d'aquesta jornada anirà íntegrament destinada a despeses habituals de la protectora com menjar, atencions veterinaries, material de neteja, educació i rehabilitació dels animals i manteniment de les instal·lacions.
Venda d'entrades
Preus
- 10€
Organitza