CURS DE CARRETONS ELEVADORS SUBVENCIONAT PER L'AJUNTAMENT
Dijous, 19 de setembre de 2019
El Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Montmeló, continua impartint i gestionant cursos formatius per a l'Ocupació i la inserció laboral.
Continuen els cursos gratuïts d'ofimàtica i internet per a la recerca de feina que s'imparteixen els dimarts i dijous a la G2M, també es realitza un curs de conducció de carretons elevadors i un curs de manipulació d'aliments. Aquests dos cursos, que es realitzen de manera periòdica i amb caràcter mensual, estan subvencionats per l'Ajuntament i tenen un gran descompte per a les persones usuàries del Servei Local d'Ocupació (SLO).
CURS DE CARRETONS ELEVADORS
- Dissabte 28 de setembre
- De 8 a 15 h
- Empresa Iform
- Elevador frontal, retràctil i apilador. Per realitzar aquest curs, s'ha de ser major d'edat, amb plena facultat física, psíquica i sensorial, sense malalties que l'incapacitin per a la conducció de vehicles, amb habilitat d'entendre instruccions verbals i escrites, agudesa visual suficient, visió espaial, bona oïda i bona mobilitat de peus i braços i carnet de conduir.
- Els certificats emesos conforme la nova normativa no especifiquen un període concret de validesa, però es recomanana renovar cada 4 o 5 anys.
- Preus especials pels usuaris del SLO
Més informació