Conveni signat amb la UBCM
Dissabte, 15 de maig de 2021
L'Ajuntament de Montmeló, malgrat rebre menys suport econòmic de la Diputació del que s'esperava, ha renovat el conveni amb la Unió de Botiguers i Comerciants de Montmeló, mantenint la mateixa xifra dels darrers anys: 6000 €.
A banda de la subvenció, i com no pot ser d'altra manera, s'ha renovat també la col·laboració mútua en les diverses accions que es duran a terme per a la promoció del comerç local.