CONCURS FOTOGRÀFIC DE FESTA MAJOR
Divendres, 7 de juliol de 2017
Com cada any, l'associació d'amics de la fotografia de Montmeló ha organitzat un concurs de fotogràfic per tal de recollir els millors moments de la festa.
Participar és molt senzill, només heu d'enviar un màxim de 3 fotos, en blanc i negre o a color, al mail de l'associació amb les vostres dades y nom de les obres presentades, o bé les podeu portar en un pendrive, dilluns 10 de juliol al Centre Cultural La Torreta. de 18 a 20 h. EL concurs es tancarà aquest mateix dilluns 10 de juliol.
- Mail per enviar les fotos: fotomontmelo@gmail.com
- Descarrega't aquí les bases del concurs
Més informació a: