CONCENTRACIÓ CIUTADANA DEL MOVIMENT SOCIAL #PARLEM?
Dilluns, 9 d’octubre de 2017
El dissabte dia 7 d'octubre a les 12 del migdia, la plaça de la Vila va acollir la convocatòria realitzada pel moviment ciutadà #Parlem?, un moviment sorgit de les xarxes socials.
Un bon nombre de ciutadanes i ciutadans amb peces de roba blanques van fer una crida a la sensatesa i van reclamar de forma serena a les autoritats l'establiment immediat del diàleg per a resoldre l'actual crisi institucional i de país que estem vivint.