COMENÇA LA SALSA A LA POLIVALENT
Divendres, 22 de març de 2019
Després de diverses sessions de ball de Salsa, bachata i Kazomba, ACMcity organitzen la primera sessió oberta de Salsa. La Sala Polivalent es transformarà en una salsoteca.
Aquest dissabte, a partir de les 23 hores, totes les persones aficionades als ritmes llatins, podran gaudir d'una sessió de salsa. És la primera sessió oberta i els organitzadors esperen tenir molt públic per tal que la sala es converteixi en una autèntica "Salsoteca".
El preu de l'entrada serà de 7€ per a les persones empadronades a Montmeló i de 9€ per a les persones de fora.
- Més informació: www.acmsalsa.com