CERIMÒNIA DE GRADUACIÓ DE L'ALUMNAT DE BATXILLERAT PROMOCIÓ 2013-2019
Divendres 14 de juny, la Sala Polivalent ha tornat a ser l'escenari de l'acte de lliurament de les orles a l'alumnat de segon de batxillerat i a l'alumnat dels cicles formatius de perruqueria i estètica, que aquest 2018-2019 deixen l' Institut de Montmeló.
L'acte compta amb la col•laboració del Departament d'Ensenyament i l'Ajuntament, que bequen les matrícules universitàries de les millors notes de 2n de Batxillerat.
Anna Casas Piñero ha estat la millor nota de 2n de Batxillerat i Paula Pozo Rodríguez i Aina Palacio Acuyo van empatar amb la segona millor nota. L'Anna rebrà una beca per la matrícula del primer curs de la Universitat que atorga el Departament d'Ensenyament de la Generalitat, i les dues segones millors notes, rebran la beca de l'Ajuntament de Montmeló.
També s'han lliurat les orles dels cicles formatius de Perruqueria i Estètica, que aquest any, a més, han desenvolupat un projecte solidari contra el càncer amb un èxit de participació i recaptació.