Arriba la festa més boja de totes. Aquest any el judici de la reina Carnestoltes i el Ball infantil de Disfresses es fa a la sala Polivalent
La Reina Carnestoltes i els seus ministres ja han arribat a la plaça de la Vila per prendre l’Ajuntament i convidar-nos a la festa més boja de totes. Divendres tarda serà el torn de les rues escolars. A partir de les 3 de la tarda, sortirà al carrer la rua de l’Escola Sant Jordi i l’escola Pau Casals ho farà a partir d’un quart de quatre.
Dissabte 10 de febrer és el Gran dia de la setmana de Carnaval. La festa continuarà amb el dia gran de Carnaval. A partir de les sis de la tarda es donarà la sortida a la Rua de Carnestoltes, on grups i comparses, es podran lluir i exhibir seguint la comparsa de la reina Carnestoltes que, enguany, canvia el recorregut d’una Rua que portarà la gresca i xerinola a Montmeló sortint des del Centre Cultural la Torreta.
Des d’allà, juntament amb els ministres i totes les comparses i grups que l’acompanyaran, arribarà fins a la plaça de la Vila pels carrers Santiago Rusiñol, Primer de Maig, Lluís Companys, Diputació, Carrer de Vic per davant de Can Dotras i Doctor Ferran fins al Pavelló. Allà, serà on les comparses i grups podran fer les seves exhibicions davant de tot el públic que, cada any, omple la plaça per veure la festa i els balls que ens porta el Carnaval.
A la nit, el pavelló municipal d’esports s’omplirà de disfresses per ballar i fer gresca amb la Mashup Party Band i el Dj Surda, que ens faran moure el cos fins a la matinada.
Diumenge 11 és el dia del tradicional ball de Gitanes a la plaça de la Vila amb les quatre Colles de Ball de Gitanes de Montmeló i un grup d’ex-balladors que completaran una ballada que comptarà amb música en directe de la Catxutxa.
El mateix diumenge a la tarda serà el moment de jutjar la Reina Carnestoltes amb un nou espectacle que omplirà l’escenari de la sala Polivalent, on descobrirem el final del regnat de la reina més esbojarrada. Després, la festa continuarà amb el Ball de disfresses Infantil, amb l’animació del Jordi Callau que farà ballar a tota la família al ritme de la millor música del moment.
El cicle carnavalesc finalitzarà dimecres 14 de febrer amb l’enterrament de la sardina, on tothom que vulgui podrà acompanyar al grup de timbals i ploramorts de Divertiment amenitzat pels alumnes de l’escola de música, des de la plaça de la Quintana fins a la plaça de la Vila amb la seva sardina de paper, que podreu enterrar al final del recorregut. Per acabar la festa, sardinada popular a càrrec de l’Associació de Veïns del Sant Crist.
Tots els actes, compten amb la col·laboració d’entitats socials i culturals del municipi. Gràcies a elles Montmeló té un regnat carnavalesc ple de festa i xerinola.