AQUEST DISSABTE 1 DE FEBRER ES JUGARAN ELS PRIMERS PARTITS DE FUTBOL SOBRE LA NOVA GESPA

Dijous, 30 de gener de 2020

Tal com ja estava previst, la nova catifa de gespa artificial de Camp Municipal d'Esports de Montmeló, ja està col·locada.

Ara s'estan ultimant els darrers detalls d'elements complementaris i mobiliari, per tal de deixar el terreny de joc a punt per tal que els diferents equips del Club de Futbol Montmeló comencin a jugar els seus partits sobre la nova gespa.

Els dos equips alevins tindran el privilegi de ser els primers a jugar sobre la nova catifa verda. Després seran els alevins i l'equip sènior jugarà dissabte 1 de febrer a les 16.30 el seu primer partit sobre la nova gespa, contra el FC Cardedeu B. Diumenge serà el torn de l'equip sènior femení que jugaran a les 12 hores.

Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:17