"EL 2018 VULL...", DESITJOS AMB PREMI

Diumenge, 7 de gener de 2018

La Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona organitza el sorteig "El 2018 vull..." a través dels canals corporatius d'Instagram i Facebook de Barcelona és molt més.

 

En el sorteig podran participar tots els usuaris majors de setze anys residents a Espanya i amb perfil personal a les xarxes socials Facebook i/o Instagram.

 

Per participar-hi cal publicar un o més comentaris a alguna de les publicacions relacionades amb la promoció "El 2018 vull...". Es poden publicar tants comentaris com es vulgui, com més comentaris publiquin, més possibilitats tenen en el sorteig.

 

  • Podeu consultar les bases del sorteig clicant aquí
Darrera actualització: 23.11.2022 | 15:52