A partir del proper dilluns es flexibilitzen les mesures contra la COVID-19

Dissabte, 24 d’abril de 2021

El govern català ha decidit flexibilitzar algunes mesures a causa de la situació estable en què es troba la pandèmia; tot i això, les unitats de cures intensives continuen per sobre el llindar de 500 pacients i per això cal continuar amb molta precaució i evitar al màxim les interaccions socials:

 

  • S'aixecarà el confinament comarcal i es permetrà la lliure circulació per Catalunya a partir de dilluns i fins al 2 de maig
  • Els estudiants de batxillerat retornaran a les aules
  • La restauració dels centres comercials podrà reobrir en el mateix horari que la resta, fins a les 17 hores
  • S’ampliaran els aforaments en activitats religioses i esportives, del 30 al 50%
  • El comerç ja no tindrà limitació d'espai, tot i quedar-se en l'aforament del 30%
  • Podran obrir els espais infantils lúdics amb aquest mateix aforament, però sense restauració
Darrera actualització: 24.11.2022 | 09:18